8 Kasım 2010 Pazartesi

James Labrie

Grup ismi: James Labrie
Tür: Power Metal, progresif metal,

Grup üyeleri: 
James Labrie, vokalMatt Guillory, klavye, geri vokal
Marco Sfogli, gitarlar
Peter Wildoer, davul, çığlık vokal
Ray Riendeau, bas gitar

Diskografi: 
Static Impulse 2010
Elements of Persuasion 2005



Dream Theater grubunun 1990 yılından beri Öncü vokalliğini yapan James'in ikinci solo albümüdür. Dream Theater zamanlarında büyük hayranlıkla dinlediğimiz vokalin aslında D.T olmadan ne yapabileceğini merak etmiştim. Ancak bu albüm ile D.T nin James'i kısıtladığını bile gördüm. Heavy, power ve progresif arasında gezinen şarkılarla mükemmel bir iş çıkarmışlardır. Bununla birlikte D.T soundunda alışageldiğimizin ötesinde bir albümdür Static Impulse.  Peter Wildoerin şahane davuluyla kendinizden geçebilirsiniz. Ayrıca James'in sesinin ne derece kaliteli olduğunu ve nasıl bir virtüöz olduğunu da anlatmaya gerek duymuyorum. Birkaç haftadır sürekli ve sürekli dinlediğim bir albüm. Söylenecek çok fazla şey olmasına karşın kelimelerimin yeterli gelmeyeceğini düşünüyorum. Dinleyin beğeneceğinize inanıyorum.


One more time
Mislead
I need you

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder