28 Mart 2010 Pazar

Pantommind

Grup ismi: Pantommind
Tür:  Progressive Metal


Üyeler:
Tony Ivan - Lead Vocals, Acoustic Guitar
Peter Christ - Electric/Acoustic Guitar, Vocals, Keyboards
Drago - Drums, Percussion, Vocals
Sunny X - Keyboards,Vocals
Peter Vichew - Electric/Acoustic Guitar

Discography:
Farewell Demo 2000
Shade of Fate Demo 2004
Shade of Fate 2005
Lunasense 2009

Bulgaristan dan çıkan bir grup Pantommind. 1995 yılında LAVENDER HAZE olan isimlerini değiştirip Pantommind yapmışlar. İlk 5 yılları stüdyo EP leri ve kayıtları ile geçmiş. 2000 yılında ilk demo albümleri piyasaya çıkmış. Ben bu noktada hayat hikayelerini anlatma niyetinde değilim merak eden varsa websitelerinden bakabilir. Birkaç önce keşfettiğim bir grup Pantommind. Kaliteli bir Prog Metal grubu ki ben kolay beğenmem konu Prog olunca ama gerçekten iyiler. Çok kaliteli elektoları var ve güzel, clean vokalleri. Ayrıca şarkı sözleri de oldukça derin anlamlar içeriyor ki benim Prog gruplarından beklediğim de budur. Genel olarak zaman, gözyaşları, geçmiş, hatıralar ve değişim gibi kavramlar etradında dönüyor şarkı sözleri. Vokal duruma uyum sağlayabiliyor gerektiğinde temiz, gerektiğinde kirli tonlamaları güzel ayarlıyor. Elektronun başarılı olduğunu söylemiştim zaten. Bulgaristan dan çıkmış olması onlara ayrı bir önem vermemi sağladı doğrudur, pek kaliteli grup çıkmıyor oralardan. Sonuçta benim beğendim ve sizin de beğeneceğinizi düşündüğüm bir grup. Dinleyin, pişman olmazsınız.
not: albüm kapakları da ayrı bir güzel ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder