29 Mart 2010 Pazartesi

Windows Live Wave 4 Beta incelemesi


Efendim selamlar saygılar. Dün akşam sularında msn nin yeni ismiyle Windows Live Wave 4 ün betası elime geçti. Şu sıralar henüz normal deneme süreci başlamadığı için bazı farklı yollarla kullanmış olsa da tüm amacım size bu yazıyı yazmaktı. Wave 4 e neler eklenmiş hemen bahsedeceğim sizlere. Bence en önemli yenilik iki farklı kullanım modu olması. İlki "Social" ve diğeri "Friends". Social modda ağınızda olan yenilikleri, arkadaşlarınız durum güncellemeleri, fotoğraf değişmeleri gibi değişiklikleri gösterirlen varken "Friends" modunda arkadaş listeniz görülmekte. Ayrica Klasik görünüm modu ile Social görünüm modu arasında değişiklik de yapabiliyorsunuz. Başlarda alışması biraz zamanımı alsa da sonra oldukça kullanışlı buldum. Ayrıca Facebook, Twitter gibi diğer sosyal sitelere de Wave4 üzerinden bağlanabiliyorsunuz. Bir pop-up penceresi açılıyor ve onun üzerinden istediklerinizi kolayca yapabiliyorsunuz. Bence bu da pek bir harika olmuş. İlerleyen beta versiyonlarında daha da geliştireceklerine eminim ve çok daha güzel olacaktır.

Dosya ve fotoğraf paylaşımı kolaylaştırılmış ayrıca yeni ifadeler gelmiş. Sonra uzun zamandır Msn Plus gibi eklentilerle birlikte gelen sekmeli sohbet sonunda orjinal versiyona da eklenmiş. Bence yapılması gereken bir değişimdi. Her ne kadar alışmak biraz zaman alacağa benziyorsa da büyük bir kolaylık sağlayacağına eminim. Live ana sayfamız bütün bu değişimlerle birlikte daha bir sosyal paylaşım özelliği de kazanıyor. İletimize yazıp gönderdiğimiz her şey ağımız üzerinden dünyaya duyuruluyor (elbette ne kadar dünyaya duyurulacağı bize başlı). Ben eskiden pek kullanmazdım Live anasayfasını ama bundan sonra kullanabilirim diyorum çünkü bütün sosyal siteleri onunla etkileşime geçirebiliyoruz.

İndirmek ve  denemek için: http://uploaded.to/file/5au09y

Patch: http://www.wikikou.fr/patch-windows-live-messenger-2010-15.2.2583.119-telechargement-923.html

İndirdikten ve kurduktan sonra patchleyince sorunsuz bir şekilde çalışıyor. Ancak Vista ve 7 de sorunsuz çalışıyor olmasına rağmen Xp de çalışmıyormuş diye duydum. Bilgilerinize!! Nisan sonuna doğru son kullanıcıya açık beta sürümü piyasaya sürülecekmiş ve Haziran, Temmuz ayları gibi de son versiyonu. Saygılar efendim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder